מערכת

ישויות פעילות

המערכת מטפלת בישויות הבאות: לקוחות עסקיים לקוחות פרטיים, לקוחות רשומים, לקוחות מזדמנים אנונימיים, אנשי מכירות, מוצרים, שירותים, ספקים, מותגים, תגיות, קבוצות סיווג עד 3 רמות, מחירונים, מבצעים, עובדי החנות, מנהלי החנות. 

ממשק למערכת ארגונית

המערכת תומכת בחיבור למערכות אחרות הפועלות באתר העסק המפעיל את החנות, בדגש על מערכת ה ERP כדי לאפשר אחידות נתונים וחיסכון הנובע משימוש במאגרי במידע הקיימים כתוצאה מתהליכי העבודה השוטפים.

החיבור בין המערכות יכול להתבצע עבור כל הנתונים המנוהלים במערכת, תוך שימוש בסטנדרטים ידועים בתעשיית המידע.

כלי עזר לטעינת תמונות

במערכת מאפשרת העלאת תמונות רבות לתוך קטלוג המוצרים או לתוך ישויות אחרות מכל מקום ברחבי הרשת שלך באופן מהיר ע"י כלי ייעודי.

יבוא / יצוא נתונים

ניתן לייבא או לייצא תוכן הזמנות ל- Excel. יכולת זו תקל עליכם בהזמנות גדולות מאד בהן מוקם קובץ Execl אצל הלקוח ומועבר אליך לצורך השלמות ומילוי. ניתן לייצא הזמנות לפורמט  PDF ואו לשלוח אותם לגום שלישי ישירות באימייל 

ניתן לייבא ולייצא נתוני מוצרים | מותגים | תגים ממערכות חיצוניות בפורמט CSV לתוך המערכת , ובכך לחסוך עבודת הקלדה.

קשרים עסקיים

כל קשר עסקי ואו מידע עסקי המצטבר במהלך העבודה השוטפת של הארגון שלך יוכל להירשם במאגר קשרים עסקים, בין אם זה לקוח, או שותף , עסק או כתובת, מתחרה או בעלים, מוסד ציבורי או ספק. כל המידע החשוב הזה כאשר הוא זמין במהלך העבודה מהווה כלי חשוב בהשגת היעדים של העסק שלך.

ניהול חנות

כלי ניהול חנות מאפשר לבצע את כל הפעולות האפשריות הכלולות בה, הן פעולות הוספה, עדכון, מחיקה, הגדרה תצוגה ועוד. ניתן להפעיל את כלי ניהול התוכן בהרשאות שונות, כאשר יכולות ותחומי הפעולה נגזרות מרמת ההרשאה.

טלפון נייד

השימוש בטלפון נייד לפעילות באינטרנט הולך וגובר. אנו מציעים כרכיב הרחבה לחנות אונליין ב WEB גם שימוש בטלפון הנייד (גם אנדרואיד וגם אפל) כך שהלקוחות שלך יוכלו להיכנס ולפעול בחנות גם מהטלפון הנייד

גיבויים

המידע שלך שמור ומוגן. הוא מגובה באופן יומי, שבועי וחודשי לפי ההגדרה שקבעת במערכת, עם שבע דורות אחורה, במידת הצורך תוכל להעביר עותקי גיבוי של הנתונים שלך אל מחוץ למערכת, ואף להטעין אותם מחדש לתוך המערכת במקרה של הצורך בשחזור.

בקרת גישה

בקרת גישה מונעת ביצוע פעולות בחנות מגורמים שאינם מורשים לכך, המערכת תומכת ביכולת זאת לגורמים הבאים:

עובדי החנות – נדרשים להזדהות טרם השימוש בכלי ניהול חנות,  מורשים לבצע את סט הפעולות המותר להם על סמך רמת ההרשאה שלהם.

אנשי מכירות – נדרשים להזדהות בכניסה לחנות, מורשים לטפל בצבר לקוחות שהוגדר עבורם ומורשים לבצע את הפעולות שהוגדרו עבורם.

לקוחות רשומים – נדרשים להזדהות טרם הכניסה לחשבון שלהם ויבצעו פעולות קנייה או אחרות בחנות על סמך הגדרות החשבון והמחירונים המשויכים עבורם.

מנהלים – יוכלו לצפות במידע ניהולי ותפעולי הנוצר כתוצאה מהפעולות שמתבצעות בחנות ובכל הישויות הפעילות בה.

כניסות ויציאות במערכת נרשמות, ומעובדות למידע המאפשר לדעת מי מתחבר ומתי, מאיפה, ולכמה זמן.  כניסה למערכת מבוססת על קוד זיהוי משתמש וססמה, המערכת מאפשרת להגביל את פרק הזמן בו משתמש יכול להיכנס, המערכת תגביל מספר ניסיונות הגישה במקרה של ניסיונות חוזרים ונשנים, המערכת מאפשרת לגורמים השונים להחליף את הססמה באופן עצמאי, המערכת מנהלת בקרה על נתוני הגלישה ותציע מעת לעת למשתמשים להגביר את האבטחה במערכת.

המערכת תודיע למשתמש מתי בוצעה כניסה לחנות באמצעות נתוני הגישה שלו, כדי להתריע על מקרים של גניבת זהות.

אולם מכירות

בחנויות פיזיות שיש להן אולם תצוגה, אני מציעים כרכיב הרחבה אפליקציה לטלפון הנייד שבאמצעותה יכול הלקוח להסתובב בחנות "ולאסוף" באופן דיגיטלי מוצרים באולם התצוגה, ולאחר סיום "האיסוף" להעביר את הכל לתוך להזמנה חדשה מטעמו או לאיש המכירות המטפל בו.